Blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Blue mountains

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hoi iedereen,

Vandaag is me laaste dag in Sydney helaas. Ben echt van deze stad gaan houden! Als alles goed is vertrek ik morgen naar New Castle. De laatste dag van het surfkamp was heel gezellig. S'ochtends ging het surfen vet goed en kon ik turnen (draaien) maar smiddags was het een beetje stormachtig en was het onmogelijk om bij de golven te komen door een sterke onderstroming. S'avonds naar de scubar geweest met de hele groep van het surfkamp en toen was het alweer tijd om afscheid te nemen helaas. Ik weet wel al wat ik vervelend vind aan reizen: steeds als je leuke mense ontmoet vertrekke ze weer na een paar dagen:( maargoed, het waren echt een paar super dagen op een super plek:D

Gister ben ik naar de blue mountains geweest. Was echt ongelovelijk mooi. Had wel gehoord dat ze echt blauw waren maar dat kun je je niet goed voorstellen totdat je het zelf ziet. Eerst waren we naar een wildlife park gegaan. Mijn eerste walibies gezien.Ook een kleintje gezien die in de buidel zat van de moeder:)En op de foto geweest met een koala die echt heel zacht en lief was:D Het was echt een heel mooi park! Toen op weg naar de blue mountains. We waren iets van 1100 meter hoog en dat gaf echt een giga mooi uitzicht op alles ( ook de drie zussen voor degene die weten wat dat zijn) Toen zijn we met een treintje naar beneden gegaan die echt GIGA stijl was en hebben we een tijdje door de regenwouden gelopen. Met de kabelbaan weer terug naar boven en toen met de matildacruise via de rivieren terug naar Sydney. Dit was me eerste echte natuur die ik hier heb gezien en het was echt indrukwekkend!!

Gisteravond met een paar gasten van me kamer naar Sydney festival gegaan. Was wel even gezellig maar niet heel boeiend

Morgen gaat me rondreis dan echt van start en ik ben wel een beetje zenuwachtig! Maar komt vast allemaal goed

Heel veel liefs en een kus

Fem

  • 11 Januari 2009 - 10:17

    Mieke En Opa:

    we hebben net gelezen over je verblijf in Sydney Het is een hele onderneming maar we hebbenwel gecontateerd dat je geniet, veel bijzondere dingen meemaakt. Pas goed op jezelf. heelveel liefs van opa en mieke

  • 11 Januari 2009 - 13:46

    Younes:

    Hey Fem,

    Echt te gek wat je daar allemaal in het verre Australie mee maakt.

    Kmis je wel howr..

    Say Goodbye to Sidney en heel veel plezier met je komende avonturen.

    Mahwwwwww die Koala is trouwes echt schattig!

    xxx

  • 11 Januari 2009 - 16:54

    Mama:

    he liefje, wat leuk dat je al foto,s geplaatst hebt en dat je zo genoten hebt van de natuur. Prachtige foto's en wat een schatjes, ja die koala en natuurlijk ook jij. Heel veel plezier en geniet! love you dikke knuffel.
    mam

  • 12 Januari 2009 - 10:22

    Patries:

    Hoi wijfie, leuke foto kan je niet zo'n knuffel voor mij meebrengen dan krijg jij René. (grapje) Wij vonden het erg gezellie dat we zaterdag even contact hebben gehad jammer dat jou webcam het niet deed.Toen we naar buiten gingen was iedereen aan het schaatsen het was erg koud. Als ik jou zo zie op de foto denk ik aan een lekkere zomervakantie, je ziet er zo lekker gezond uit. Ga zo door om te genieten. Het was erg gezellig bij Nicky en Lon erg druk. Iedereen vond de cake die mama had gebakken erg lekker, Het huis is leuk geworden.
    Opa was onder de indruk dat hij zo je verhaal kon lezen. Hij is alleen bang dat je niets meer te vertellen hebt als je thuis komt, omdat je alles al verteld. Ik heb hem gerust gesteld dat je nog veel meer meemaakt dan dat je opschrijft XXXXX Patries

  • 12 Januari 2009 - 15:10

    Zuslief:

    hey femmiej!

    Ik heb nog niet met je gemsnt :( voor de rest wel alles gelukkig. Heb even je stem gehoord en we smsen regelmatig (ik zie met angst en beven mijn telefoonrekening tegemoet ;))

    Ben benieuwd hoe het gaat nu je weg bent uit het "vertrouwde" Sydney! Zal vast ook helemaal super geweldig worden?? :D

    Ik mis je kanjer.. Ben echt zo super trots op jou en ik hoop echt dat je snel mijn huisje kan zien! Best gek want ik woon er dan alweer 3 maanden en dan is alles wat gewoner voor mij en dan is het voor jou nog helemaal nieuw! Natas had mijn drop-pot al gevonden dus die was al zowat leeg, ik ben benieuwd hoe jij alles gaat plunderen ;) hahahahaa

    Eet je wel een beetje gezond dan ;) Je gelooft het niet maar ook ik eet gezond! Sla, visjes, shoarma, aardappeltjes, sperzieboontjes, spruitjes enz. Goed he?? :D hahahaha Alles bakt wel aan door de nieuwe pannen maar tot nu toe steeds op tijd erbij geweest ;)

    Housewarming was leuk (en erg druk!) allemaal leuke cadeautjes gekregen. Maar niets overtreft jou lepels/maatbeker/drop-pot/knoflookpers/pepermolen/snijplank/stamper hoor ;) Elke keer als ik er iets van gebruik denk ik aan je :( :)

    Oh en trouwens, de fotolijst die ik van je kreeg, die staat midden in de woonkamer, als eerste neergezet ;)

    Zo, dit is zo ongeveer de langste reactie die ik ooit heb geschreven geloof ik, haha. Komt omdat ik thuis nog geen inet heb en niet elke dag erop kan ;)

    Hey zuster, doe voorzichtig en geniet ervan!!

    dikke knuffel, love you

    Lonneke

  • 12 Januari 2009 - 17:52

    Gerard &Jelle:

    Hoi Fem, Wat fijn dat het jou daar zo goed gaat. Wij leze jouw verhalen met heel veel plezier. Niet te geloven dat het daar lekker weer is terwijl hier de oren van je hoofd af vriezen! Lieve meid, heel veel plezier en wees voorzichtig.
    Kus Gerard en Jelle

  • 13 Januari 2009 - 14:22

    Kimmie ^^:

    Heja femmie,

    Zo ik hoor is het daar super gezellig in australie. Ik wou dat ik tog in de rugtas had gepast... Bleegh... k moet wat minder gaan eten . xD :P Ik denk elke dag aan je. Vooral savonds als je dag begint, vraag ik me elke keer af wat je gaat doen. xD Omfg... je bent egt te ver weg :P IK ben blij dat je het so leuk hebt daar. Vooral de politie-ervaring klonk spannend... en... eehh eigelijk alles :D hehe... Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen! ^^ Wees voorzichtig en veel plezier

    xxx Love Kimmie

  • 13 Januari 2009 - 18:27

    Patty,mams Van Kimmi:

    Hoi Femke,
    Geweldig dat je avontuur zo spannend is, en dat het zo goed gaat. Geniet ervan, alle ervaringen zullen je eens weer van pas komen. Enneee, stiekem zijn wij natuurlijk allemaal heel jaloers!!!
    Doei Patty

  • 15 Januari 2009 - 16:54

    Jos:

    Zo te lezen vliegt de tijd voor je! Leuk om te lezen wat je zoal meemaakt. Ik blijf je volgen! En wens je nogmaals een geweldige tijd toe.

  • 17 Januari 2009 - 20:08

    Wesley..:

    Lieve Femke,

    dit is pas mijn eerste berichtje op je site, maar ik dacht ik ga toch eens iets achterlaten hier. Wou nog even zeggen dat ik echt ontzettend blij voor je ben dat je het zo naar je zin hebt. En ik denk dat je echt trots op jezelf mag zijn met het maken van zo'n grote onderneming, ben zelf wel heel erg trots op jou :) als ik dat zo mag zeggen.

    Heb de afgelopen weken wel veel op je site gekeken en al je berichtjes gelezen, en zo te horen is het daar echt wel een paradijsje, Als ik het geld had was ik zo met je meegegaan ;)..

    Mijn moeder, Oma en Opa vragen ook regelmatig hoe het met je gaat. heb gezegd dat je het naar je zin hebt, dat alles je goed vergaat daar en dat ze ook maar eens een kijkje op je site moesten gaan nemen.

    Je bent eigenlijk nog niet zo lang weg maar we missen je!! En ik mis je!! Doe voorzichtig met jezelf en moreover "geniet ervan!!"

    ik houd van jou lieverd!
    Take Care!
    Xx, Wesley

  • 20 Januari 2009 - 17:01

    Cliff:

    hey ouwe knuffelaar:P

    zo volgens mij heb je het naar je zin daaro;)

    niet te veel mooie verhalen opschrijven he.... ( wordt er een beetje jaloers van namelijk ) haha....

    als je terug komt ken je mij dan niet leren surfen of hoe zit dat;)

    haha

    doe ze de groeten in australie ook al kennen ze me niet:P

    xxxxx

    wacht met smagt op je nieuwe berichtje


  • 20 Januari 2009 - 17:04

    Cliff:

    p.s.

    ik denk die femke is ondertussen zwart maar op die foto valt et wel mee :P hahaha of komt dat door de belichting???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 19878

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: