Surfkamp seven mile beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Surfkamp seven mile beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Surfkamp seven mile beach

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Januari 2009 | Australië, Sydney

Lieve iedereen,

De dagen na oud en nieuw heb ik niet zoveel gedaan.Beetje met Jasper en Jordy rondgehangen(in een bubbelbad en zwembad geweest enzo:P) Het weer was ook niet zo lekker en niemand had echt zin om iets te doen. Ben 3 Januari wel naar het casino geweest met hun en nog een duits meisje. Dat was wel leuk maar ik heb bijna niets ingezet omdat ik geen zin had om me geld te verliezen

4 Jan:
S'ochtends afscheid genomen van Jasper en Jordy. Smiddags met Dirk-Jan naar de City tower geweest (260 meter hoog) en dat gaf wel een heel mooi uitzicht over Sydney. Daarna nar het aquarium geweest en dat was ook wel vet om te zien (nu weet ik een beetje wat ik te zien krijg als ik ga duiken)
S'avonds ben ik met Anne (meisje wat ik op introductie had leren kennen) naar Madagasker geweest in de bios en toen ik s'avonds vlak bij me hotel was werd ik aangehouden door de politie. Ik was nog even naar een bushokje aan het lopen om te kijken hoelaat me bus morgen naar het surfcamp zou gaan toen ze aan kwamen rijden. Ze zeiden dat het gevaarlijk was in de buurt waar ik liep en dat er veel overvallen enzo plaats vonden en dat het niet slim was om daar als meisje alleen te lopen. Toen moest ik bij hun in de auto haha. Heb in NEderlande nog nooit in een politieauto gezeten maar hier zat ik na 8 dagen ofzo al in een politieauto. Ze hebben me netjes thuisgebracht en ik vond het wel cool om meegemaakt te hebben

5 jan:
S'nachts hard gestressed omdat ik bang was dat het uitchecken niet goed zou gaan ( ik moest om 6 uur de bus hebben maar je moest om 10 uur pas uitchecken en ik kon steeds niemand van het hotel bereiken) Toen ben ik om 5 uur opgestaan en met de bus naar Centraal gegaan (me sleutels had ik achtergelaten in de hotelkamer met een briefje dat ik op deze manier uitcheckte) n
MEt een grote groep zijn we toen vertrokken naar Seven mile beach. HEt was super mooi weer en veel leuke jonge mensen. (veel nederlanders ook) Toen begon de eerste surfles. Ik had het nooit verwacht maar binnen twee uur stond ik op mijn boord:D het was echt zo super vet joh!!! HAd het helemaal te pakken en s'middags gingen we weer surfen. Het ging nu een stuk slechter omdat ze me een kleiner boord hadden gegeven omdat het zo goed was gegaan s'ochtends. De volgende dag weer lekker gesurft en smiddags een paar gekke belgen leren kennen. Ik lag me echt kapot om hen! Ze zijn heel aardig en reizen met ze drieen. Savonds naar de top van de berg gelopen en daar naar de zondsondergang gekeken. TOen zijn we naar de pub gegaan waar ik het bier na 2 biertjes al voelde zitten haha. Ik eet ook nooit zoveel als dat ik hier doe omdat je van die surflessen echt super honger krijgt en je ook echt vet moe wordt. ME handen zijn echt giga verbrand terwijl ik veel heb gesmeerd en ook onder me ogen ben ik verbrand dus vandaag wilde het surfen niet lukken. Daarom ben ik vamiddag maar niet gegaan en zit ik nu even op de laptop van een van de Belgen :) Morgen weer verder met surfen:D Heb er vet veel zin in want het is echt gaaf!!
Ben al bijna een surfchick haha:D

Nou ik ga maar is stoppen want het is weer een giga verhaal

1 dingetje nog: de sterren zijn hier zo super mooi! gister heb ik er wel 1000 gezien:D

Mis jullie!!!

PS lon: waar blijven de foto's van je huisje nou??
Mam en pap en lon: I love you!!!

• 07 Januari 2009 - 07:47

Fabian:

Haha heel leuk verhaal weer hoor, je maakt daar toch dingen mee! Heel veel plezier en succes daarzo:D en doe voorzichtig he!

Fabian

• 07 Januari 2009 - 09:24

Patries:

sufferd die ik ben ik heb mijn verhaal bij 01-01 gezet.
    XXXX Patries

• 07 Januari 2009 - 12:38

Patricia:

Patries
    3 uur geleden
    Heb jij weer in een politieauto, hebben ze sirene nog voor je aangezet?? grapje. Ik begrijp het nu, je hebt gewoon altijd te weinig gewerkt daardoor had je nooit honger. Dit betekend dat jij gewoon altijd super hard moet werken dan krijg je lekkere honger. XXXX Patries. leuk verhaal

• 07 Januari 2009 - 12:50

Wybe:

hahaha de politie! wat een verhaal ;) en waar blijven de fotos?

• 07 Januari 2009 - 14:06

Lonneke:

Dan zeg je iets over mijn foto's maar waar blijven JOU foto's nou?? :( ik zit zowat nog minder op internet dan jij dus ik heb nog geen tijd gehad ervoor. Internet is ook nog niet aangesloten enzo dus :)

leuk verhaal weer! (ook al had ik alles al gehoord via de foon/sms hihi :))

Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaaltje want je schrijft leuk zussiej!

Zaterdag is mijn housewarming party, ik geloof dat er wel 50 mensen komen ofzo :S hoop dat het in het huis past :p binnen nu en een week stuur ik je die foto's, belooft!

veel plezier he?!

kus kus (L)

• 07 Januari 2009 - 17:08

Cliff:

heyy femmie;)

hey neit te veel surfen he dalijk wordt je ook zo'n surfwijf:P ...

wist wel dat er iets crimineels in je zat ze hebben je gewoon opgepakt vermoed ik:P ... haha ...

veel plezier nog en goed smeren hé;)...

xx

• 07 Januari 2009 - 19:44

Mama:

Femmie,

Ik was van veel al op de hoogte,behalve van dat avontuur in de politieauto. Je verhalen zijn leuk om te lezen, alhoewel ik er soms ook erg de kriebels van krijg. Waarom ga je 's avonds laat kijken hoelaat de bus gaat en niet gewoon overdag. Liefje je moet de kat niet op het spek binden. We vinden het wel geweldig dat je zo'n fijne en naar wij hopen ook leerzame tijd doormaakt. Geniet de laatste surfdag en ik hoor graag van je wanneer je naar de Blue Mountains gaat en of je al plannen heb met wie je verder zult reizen. Geniet en let goed op je spullen en situaties. Have fun onder de prachtige sterrenhemel maar zorg dat je veilig bent.

Love you verry much Pap en Mam

• 08 Januari 2009 - 12:05

Leon:

Heey echt super vet het surfen en oud en nieuw. Als ik zo al je verhalen lees wil ik er ook zo snel mogelijk naar toe !!!

Wat staat er nu op de planning en waar kom je nog allemaal langs ?
    Ga je nog langs het noorden of kom je daar niet meer langs ?

Nou in ieder geval heeeellll vveeelll plezier daar nog en laat binnen kort nog wel een berichtje achter oke (K)Doeidoei

• 08 Januari 2009 - 13:47

Celeste:

Heey meis,

Wat een geweldige dingen heb je weer allemaal meegemaakt!! Ben nu lekker aan het werk en zie je nog elke keer voorbij komen hoor.. Iig elke ochtend (femkeislief5);)!!

Geniet nog lekker..

Dikke kus Celeste