I loveee Australie - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu I loveee Australie - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

I loveee Australie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

20 Januari 2009 | Australië, Byron Bay

Heej lieve iedereen,

Jaa daar is dan eindelijk weer een berichtje. Ik heb het ook zoo verschrikkelijk druk hierzo. Sochtends moet ik beslissen wat ik aantrek naar het strand. Dan moet ik heel de dag op het strand liggen en s'avonds moet ik gewoon echt naar een bar of iets:P jaja wat is het leven toch verschrikkelijk zwaar haha:D

Na de blue mountains ben ik naar Newcastle gegaan maar ik vond het niet zo leuk daarzo. Wel met 2 meiden 2 uur langs het strand gelopen richting een kerkje op een berg. Daarna naar Port Macquarie gegaan waar ik 2 nederlandse jongens had leren kennen. De volgende dag kwamen er ook nog 2 nederlandse meiden en later nog een nederlandse jongen en meid. Was super gezellig en ben 3 dagen achter elkaar uit geweest haha:P

Toen met de bus naar Byron Bay (badplaats) De busreis was echt 7 uur achterelkaar pff! De eerste dag een beetje rondgelopen en op het strand gelegen en s'avonds kwam er een australische jongen naar me toe waar ik heel de avond mee heb gekletst. (hij was hier met 2 vrienden) De volgende dag zijn we samen een stuk gaan lopen over het strand naar een soort uitkijk toren. Echt een super mooi uitzicht daarzo!
Ik wilde echt super graag een zonsopgang zien hierzo dus savonds zijn we op het strand gaan liggen. Maar geloof het of niet. Het wordt koud savonds!!! Ik was half bevroren en toen de zon eindelijk opkwam was het zo bewolkt dat we amper wat hebben gezien haha!
Gister hebben we een fiets gehuurd en zijn we een stuk gaan fietsen. (10 bijna doodervaringen gehad omdat die rare mensen hier links rijden;)) De fietspaden zijn echt raar hier. Gewoon opeens midden op de weg houd het op met bestaan haha maar het was wel heel gezellig!

Morgen vertrek ik waarschijnlijk maar ik weet nog niet waar naar toe ;) dat moet ik nog eventjes uitzoeken.

Heel veel liefs van mij en ik mis jullie!!!

PS: Die rotfoto's duren jaren op te uploaden!!

PPS: Cliff, geloof me ik ben bruin!!!!! maar je ziet het niet zo goed op foto's (oke ik geef eerlijk toe ik ben meer rood :P)

PPPS: Ik vind het super leuk dat jullie zoveel berichtjes achterlaten!!!!

xx

  • 21 Januari 2009 - 07:12

    Mama:

    He femmie, ik heb je gisteren nog een tijdje aan de telefoon gehad en was al op de hoogte maar het is altijd leuk om jouw berichtjes te lezen. We hebben er wel even op moeten wachten hoor!!! Ik wacht vol spanning op je nieuwe bericht en wij vinden het geweldig dat je zoveel plezier hebt. Erg leuk die foto's en heel charmant die met je helmpie; maar goed dat je hem draagt met al die gevaren op jouw weg!
    Veel liefs en dikke knuffel van pap en mam en let op jezelf en je spullen! heb je al een nieuwe lonely planet kunnen bemachtigen?
    Love you!

  • 21 Januari 2009 - 08:05

    Patries:

    Hoi Wijfie, Ik had je avonturen al gemist. Nadat jij wegging uit Sydney braken er grote branden uit om en in de stad. Heb jij alles in de fik gezet????grapje Wie gaat er nu fietsen als al die gekke mensen links rijden, 10 bijna dood ervaringen is dan nog niets.Gelukkig heb je het weer overleefd.Leuke jongen op de foto doet mij aan iemand denken.Je moet echt vaker schrijven hoor!! Pas goed op jezelf. DikkeXXXXXX Patries

  • 21 Januari 2009 - 10:00

    A3na:

    Wat is er nog meer op dat strand gebeurd?!?!?! En die jongen van de foto, is hij die jongen van het strand.

    We lezen mee hoor, dus lekker blijven schrijven!

    Groetjes Joyce, Jolanda,
    Door, Fransoos, Marianne, Miranda en A3na

  • 21 Januari 2009 - 11:46

    Lonneke:

    Hey fem!!

    Het geeft toch niet dat het uuuuuuuuren duurt om foto's up te loaden aangezien je toch uuuuuuuuuuren niets te doen hebt overdag hahahaha. Geintje! Leuke jongen op die foto ;) en ja het zijn leuke foto's maar wat mij betreft nog steeds te weinig :(

    Ik heb weer even met je gebeld, was erg gezellig!! Ik hoor allemaal leuke en grappige dingen ;)

    Vanavond komen papa en mama eten en we gaan die noorse schotel van els lezen, jaloers?? hahahaha goed zo want ik ben ook strontjaloers op jou :(

    Zaterdag gaan we naar de verjaardag van natas en jeff, zal vast gezellig worden. Jammer dat je er niet bij bent. Hey even zonder dollen, het gaat echt snel! je bent gewoon al meer dan een maand weg geloof ik ofzo?

    Ga je rustig aan doen met je geld :P anders sta je over 2 weken weer op de stoep en daaaaaaaaar moet ik nou NIET aan denken, hihi geintje.

    Ik verwacht wel snel weer een berichtje, want zoals mama al zei: het is toch erg leuk om te lezen, ondanks dat ik zowat alles al weet hahahaha.

    hey zusss, we bellen/smsen/krabbelen/mailen enz en ik ga nu echt snel kijken voor dat skype hoor. dalijk ben je terug en heb ik het nog steeds niet geinstalleerd.. OEPS hahaha.

    la la laf joew, have fun, geniet en doe voorzichtig!!

    liefs van je zuster

    ps; erg charmant die foto met dat helmpie haha

    pps; al een nieuwe lonely planet?

    ppps; ik ga een record ps' en maken

    pppps; heb je al kaartjes gestuurd?

    ppppps; is het al 15 april??

    pppppps; dit is mijn laatste ps hoor hahahaahahaahahahaha

  • 23 Januari 2009 - 18:08

    Marieke:

    Hey Fem!
    Je verhaaltjes zijn leuk! Ben vet jaloers, hier is t koud en winderig en t regent keihard :P En jij zit gewoon op t strand en zo :)
    Veel plezier nog en pas maar op met je fietstochtjes :P
    Liefs, Marieke

  • 24 Januari 2009 - 10:53

    Wybe:

    ha die Femke, goed om te horen dat je hetzo naar je zin hebt! Waar ben je nu? hoor graag binnenkort weer wat van je! mvg Wybe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 19869

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: