Skydiven is vet! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Skydiven is vet! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Skydiven is vet!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 April 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hooi,

Even een kort berichtje. Ben vanochtend naar Sydney vertrokken waar ik mijn laatste 13 daagjes zal genieten van de zon (uhm uhm het regent hierzo grrr)

In het Noordereiland van Nieuw Zeeland heb ik niet zoveel gedaan. Het weer was heel lekker (niet heel warm maar wel heel zonnig) dus ik heb vooral genoten met een boekje. In de kleine stadjes rondgelopen en genoten van de vele mooie uitzichten.

Ok ik heb 1 dingetje gedaan. Skydive genaamd:D
15000feet (over de 4 km) uit een vliegtuig springen. Wat een kik!! whoei:D Ik had een superaardige instructeur die me een veilig gevoel gaf (hij deed het al 26 jaar) Het is minder eng dan bungyjumpen omdat je de hoogte niet kan inschatten. Er was geen wolkje aan de lucht en jahoor daar gingen we. Floep :D
een vrije val van 60 seconden waar een cameraman mij filmde en foto's maakte. Ja daar had ik 100 euro extra voor betaald haha maarja, zoiets doe je maar 1 keer dacht ik. (Daar ben ik nu niet meer zo zeker van haha want het was zo gaaf)
Daarna rustig naar beneden dwarrelen en genieten van het mooie uitzicht op Taupo. Zo dit kan ik ook weer van me lijstje strepen:D

De competitie of ik Australie of Nieuw Zeeland leuker vond heeft plaatsgevonden. Uiteindelijk is Australie toch de winnaar geworden! Nieuw Zeeland heeft een mooiere natuur maar het hele gevoel bij Australie is toch beter!

Nog maar 13 daagjes. Ik hoop dat ik de zon die hier ook niet is meeneem naar Nederland de 15e april!
Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien. Ik kijk er niet naar uit om dit geweldige Australie (en Nieuw Zeeland) officieel te moeten verlaten:(

xx fem

  • 01 April 2009 - 05:45

    A3na:

    Hé Femmie,

    Zit het er alweer bijna op...heb je zolang naar uitgekeken. Is het niet omgevlogen voor je?
    Ik hoop, maar als ik alles zo gelezen heb twijfel ik daar niet aan, dat je het erg naar je zin hebt gehad.
    Hopenlijk heb je gelegenheid om een keertje bij ons het 1 en ander nog te komen vertellen en hoe het met je gaat enzo.
    Geniet nog maar van je laatste twee weekjes. En wie weet, komt er nog wel een vervolg.
    Had je nou nog je surfdude gevonden?

    Groetjes A3na

  • 01 April 2009 - 07:47

    Patries:

    Het is zoals weer verwacht een leuke tijd geweest.Ik hoor toch een toon van ik wil naar Holland, maar ook weer niet.Wij verheugen ons erop je weer te zien.We zijn zondag bij lon en Nicky geweest erg gezellie.Lekkere bank en veel kaarsjes.Ze hebben een kamertje waar jij volgens mij mag logeren. We krijgen deze week heerlijk weer 20C. Tot gauw. dikke knuf XXX Patries

  • 01 April 2009 - 15:02

    Lonneke:

    aaaaaahw wat een lief berichtje van je patries!! KUSJEEEH!

    ja het was inderdaad heel gezellig, net als het bellen net met jou :D schrok je ff flink van mijn 1 april grap eh ;) hahahahaha GEMEEN eh van mij :D

    oei oei, nog 2 weekjes, GELUKKIG!! kan je EINDELIJK met mij chillen op mijn bank en lekker bij me slapen enzo! (liggen al allemaal lekkere dingen voor je klaar hoor! :))

    hoop dat het mooie weer nog even blijft, je zal het super vinden op het balkon denk ik!

    Van de skydive had ik ook al het 1 en ander gehoord, goed dat je het hebt gedaan en ach, wat maakt die 100 euro nou uit, je bent toch rijk zat.. NOT hahahahaha ach, je hebt alles (BIJNA alles) gedaan wat je wilde, wat je droomde, dat is toch helemaal te gek! Nu nog 2 weekjes alles laten bezinken en dan weer terug naar huis; neem die zon maar mee! (en als er regen blijft, wat ik niet voor je hoop laat het dan maar daar ;))

    hou van jou zuster

    kus kus Lonneke

    ps vanaaf voor het eerst skypen, yeah, niet voor niets dat ding gekocht ;)

  • 11 April 2009 - 18:00

    Mama:

    nog 4 nachtjes dan mag ik je omarmen op Schiphol, je wil niet weten hoe ik hier naar uitkijk. Maar eerst nog even twee dagen genieten in Sydney. Ik hoop dat het afscheid daar je niet te zwaar zal vallen, maar bedenk dan dat je alle lieve mensen hier weer zult ontmoeten.
    Veel liefs dikke knuffel mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 19866

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: