Bungyjump..... Ga ik het doen?? - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Bungyjump..... Ga ik het doen?? - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Bungyjump..... Ga ik het doen??

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

16 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Heej heej,

Jaja het is zover. Ik ben in Queenstown. De stad van de bungyjumps. Zal ik het wagen om op 1 van de hoogste van de wereld (134 meter) te springen???

Wat denken jullie?
Jullie horen het snel genoeg:P (reisverhalen over alle andere dingen in Nieuw zeeland volgend snel!)

xxx fem

  • 16 Maart 2009 - 06:17

    Nicky:

    Hey Fem

    Ik denk wel dat je het super wordt ik ben benieuwt hoe je het vond ?

    Hoe is het verder ? Denk je nog aan me haha

    Veel succes kanjer

    Dikke kus Nicky

  • 16 Maart 2009 - 06:20

    Lonneke:

    Hey lief.

    Ik wed op JA hahahaha ;)
    Nog maar een paar daagjes ;) hahahaha
    ik denk met je mee hoor!

    wacht op je volgende verhaal, veel plezier daar. Geniet van dat mooie land.

    (K) Lonneke
    hou van jou

  • 16 Maart 2009 - 06:57

    René:

    Ik denk ook dat je het gaat doen! P.s. doe wel een pamper aan!!

  • 16 Maart 2009 - 07:13

    Mama:

    Ik denk dat je het gaat doen, geniet van de adrenaline, ps doe geen los geld in je broekzak, ha ha.
    En als je het niet doet ben je zo wie een enorme kanjer. Ben nu al reuze trots op jou!!!!
    Heel veel liefs, dikke knuffel mam

  • 16 Maart 2009 - 08:38

    Papa:

    Je kan het. Ben je toch eerder dan ik.

  • 16 Maart 2009 - 09:21

    Wesley..:

    :D Woooeeeiii,, ik zeg doen!! :P Lijkt me echt ontzettend gaaf als je het doet!! :D.. kzou het gewoon doen!! die elastieken daar zijn toch gemaakt van kangaroe-huid.. sterkste wwat er is :p:D haha,, Succes Schat :D.. Kusje en heel veel plezier. X wes

  • 17 Maart 2009 - 18:01

    Patries:

    Je lijkt wel gek!!!!!!!!! Wil je dood ofzo. Ben je levensmoe. Ik wil je 15 april wel weer zien hoor(: Grapje. Onwijs gaaf maar ik zou het niet durven. XXXX Doe voorzichtig, wel je elastiek controlen.xx

  • 17 Maart 2009 - 20:56

    Rene:

    Je hebt het gedaan las ik net, ben heel benieuwd :):) Ik hoor je wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19880

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: