Slang,dolfijnen,haai,chinezen en regen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Slang,dolfijnen,haai,chinezen en regen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Slang,dolfijnen,haai,chinezen en regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 Januari 2009 | Australië, Sydney

Heej aardappels :)

Ik ben nog een beetje langer in Byron geweest omdat het zo ongelovelijk gezellig was! Mijn laatste dag ben ik samen met Ben naar het Lighthouse gelopen. Een wandeling van ongeveer 2 uur de berg op en aangezien het ongelovelijk benauwd was, was ik een plasje aan het eind van de berg maar.. ik heb het gehaald!!! Halverwege hoorde Ben opeens een sissend geluid en toen heb ik voor het eerst een slang in het wild gezien. Het was een bruine slang ( als je er door gebeten wordt ben je binnen 20 minuten dood) Echt super vet:D Toen we bij het meest zuidelijke punt van Australie waren heb ik wilde dolfijnen gezien. Het waren er wel 30 en ze sprongen en maakte rondjes en alles! Echt super mooi!!!! En toen we bijna bij het Lighthouse waren toen heb ik jajaja... een witte haai gezien:D:D:D HIj was super super groot en bewoog heel langzaam door het water! Hij was echt super dicht bij de kust! Echt bizar!!! WEl super gaaf!!!
Toen nog 2 uur terug gelopen en daarna afscheid genomen van Ben,Grehound en Nick. Het was echt een super leuke week en als ik in Melbourne ben (daar leven zij) dan gaan ze me rondleiden enzo dus dat is wel ontzettend leuk!

Nu ben ik in Surfers paradise. Maar er is hier echt een invasie van CHINEZEN. Vanochtend wilde ik me boterhammetje toasten en toen stond er een chinees voor me die echt 15 boterhammen ofzo wilde toaste grrr hij liet me niet eens eventjes voor!

En ik zal jullie gerust stellen aangezien jullie allemaal jalours op me zijn. Het weer is NIET lekker. Het is ongelovelijk vochtig 80 procent ofzo en het heeft gestormt en geregent alsof de hemel naar beneden kwam. En aangezien ik nu naar het Noorden reis waar het regenseisoen is...
Maar jullie hebben alsnog alle redene om jalours te zijn want ik heb het super!! Denk niet dat ik ooit nog naar huis wil haha

Heel veel liefs en een dikke knuffel
xxx

  • 25 Januari 2009 - 08:59

    Mama:

    He liefje,

    Wat fijn om weer wat van je te lezen. Ga je daar nog surfen, PAS DAN MAAR OP DIE HAAI, misschien is ie wel met je meegezwommen. Ik hoop dat ie de weg is kwijtgeraakt. Oma komt net binnen en geeft je een dikke knuffel en veel liefs. Ook van Papa en mij natuurlijk. Love you. xxje mam

  • 25 Januari 2009 - 09:51

    Patries:

    Hoi Fem, Je ziet ik doe nooit iets op de computer, maar jou avonturen zijn te gek. Dolfijnen in het wild hebben we ook al eens gezien en zelf met ze gezwommen. Ik weet wat voor een gevoel dat is. Bizar. Die haai zou ik wel van dichterbij willen bekijken,maar zo'n lekker hapje al jij eet hij in één hap op, dus blijf maar uit de buurt. Dikke knuf en geniet ook een beetje veel voor ons. Patries

  • 25 Januari 2009 - 10:49

    Lonneke:

    en waar zijn die foto's van die dolfijnen?? hahaahaha. schiet toch is op vrouw met die foto's :( :(

    wel gaaf dat je al die wilde dieren hebt gezien hoor, zou ik ook wel willen!! leuk dat die gasten je door melbourne willen leiden. Altijd leuk, inside information van een ozziej.

    Grappig, daar regen, hier zon! (ja het is wel geen dertig graden maar als je de bank midden in de woonkamer zet en dan met het raam open gaat liggen is het ERG goed te doen :D)

    je komt wel terug hoor. want anders ga ik een weddenschap aan met rene (we hadden al een discussie erover of je terug zou komen vandaar, haha)

    Nou zuslief ik ga weer stoppen met mijn verhaaltje. Denk dinsdag aan me want ik moet om kwart voor 11 mijn startassesment voor mijn LIO doen!! spannend! als dat wordt goedgekeurd is het nog maar 10 weekjes stage en dan mijn scriptie en dan ben ik KLAAAAAAAAAAAR :D yeah!!

    gister bij natas geweest, was super gezellig joh. damian ouwehoerde de oren van je kop en amy was super schattig. Ze hebben de hele woonkamer verandert en het ziet er erg mooi uit.

    Ook hebben we internet in huis. finally. wel lekker hoor want nu kan ikg ewoon weer alles doen. gek om te zien hoe je internet nodig hebt tegenwoordig, je bent niets meer zonder!

    Nicky heeft een iphone en rene is jaloers, nou wilt ie er ook 1. Misschien kunnen we wat regelen voor hem ;) hahaha

    Oeps ik zei heel wat coupletjes geleden dat ik ging stoppen en toen kreeg ik opeens weer allemaal dingen door in mijn koppiej die ik je nog moet vertellen (anders ben ik zo lang aan het ouwehoeren als je terug bent en dat onthoud ik niet allemaal)

    Wel goed dat je toch regelmatig die verhaaltjes hier update, dit is in principe al een mooi stuk dagboek voor later. (zie ik aan mijn eigen waarbenjij in frankrijk) je gaat toch kleine dingetjes vergeten en staat nu voor eeuwig online.

    Net naar boerderij het geertje geweest, was echt schattig. Allemaal zwangere dieren en al kleine biggetjes. Binnekort misschien een keer met isabelle en/of damian en amy erheen want het was echt heel leuk.

    Nu ga ik echt stoppen ;)

    Ik wacht op je volgende verhaaltje.

    Dikke dikke kus Lonneke

  • 25 Januari 2009 - 10:54

    Nicky:

    heey kanjer van mij ik zie dat je het naar je zin heb daar heb je wel foto's kunnen maken van de dolfijnen? dat zou ik ook wel een keer willen zien. hihi
    ik mis je wel hoor lekker knuffelen naar de stad hahah dat heb je daar niet he hahaha

    groetjes nicky en natuurlijk een dikke knuffel

  • 25 Januari 2009 - 11:40

    Rene:

    Hoi Fem, ben blij dat het slecht weer bij je is, hier is het heerlijk 30 graden in de sauna en volop zon onder de zonnebank! Heerlijk die mooie en leuke verhaaltjes van je, ik kijk er iedere keer weer naar uit.Doei lieverd, geniet er maar van.

  • 25 Januari 2009 - 19:58

    Jeff En Natas:

    Lieve Femmie,

    Jeff zit hier nu zwaar chagrijnig op de bank na jouw verhaal over haaien en slangen... Je moet hem niet zo lekker zitten maken joh! Krijg ik de volle lading over me heen dat ik ook mee moet!!! haha!!!
    nee hoor, echt super dat je dat allemaal heb gezien! en als dit pas het begin is...ben echt benieuwd naar alle foto's als je terug komt!

    Heb nu 1 avondje internet, dus meteen al je verhalen gelezen natuurlijk!
    Hoor wel van alle kanten over je, dus krijg niet eens de kans om te proberen je iets minder te missen!!! Maar we gunnen het je echt van harte dat je lekker aan het genieten bent daarzo!

    Dat heb je ook dubbel en drars verdiend!

    Lonneke en Nicky zijn van de week op onze verjaardagen geweest, was echt heel gezellig! Damian was ook helemaal weg van Nicky!
    Hoop dat je snel tante wordt!!! (dus Lon, als je dit lesst willen wij graag een leuke vrouw voor Damian later!!!)

    Ennuh, hoe zit het nou met al die lekkere cowboys daarzo???
    Zet je wat foto's op je site?

    Denk je dat het iets is voor ons om te wonen in Australie?

    Lieve Fem, kan nog uren doorschrijven, maar dat zal ik je niet aandoen!

    Een mega dikke kus van ons allemaal!!!

    Ik hoop dat we snel weer internet hebbn zodat ik je wat regelmatiger kan volgen!

    Knuffel!!!!!!!!!!!!!

  • 25 Januari 2009 - 20:51

    Wesley:

    Heey lieve Fem,

    echt weer een leuk verhaal!! :P.. Super gaaf wel al die wilde dieren, maar dan ook echt in het wild. je ziet ze hier helaas alleen in de dierentuin.
    Maar wat een stomme chinees zeg :S:P als je hem volgende keer tegenkomt maar lekker aan zo'n witte haai of zo'n zwarte slang voeren haha :P nee grapje hor ;).. Over het weer hoef je je gelukkig ook geen zorgen te maken want hier is het ook nog steeds niet alles :( en ik denk dat jij vanzelf wel weter beter weer krijgt, dat hoop ik wel tenminste voor je :) maar als je wilt ruilen je zegt het maar hoor :P.. vind het echt leuk dat je wel zo veel schrijft, het is gaaf om al je leuke verhalen zo te horen :).. hoop dat we ook weer snel van je horen,

    Ik houd van jou lieverd,
    en ik mis je
    dikke kus en een knuffel!! Xx wes.


  • 28 Januari 2009 - 07:00

    Lonniej:

    Heb je net al een sms van 8 kantjes gestuurd geloof ik dus veel valt er niet te vertellen :P

    waaaaaaaaaaaaaaaar zijn die foto's?? ik wil je leuke surfdudes zien, haha. En jou ook natuurlijk ;)

    kus kus

    ps la la laaaaaaaaf joew

  • 29 Januari 2009 - 10:46

    Lonneke:

    Hey fem!

    Ik heb skype gedownload maar ik heb er niets aan omdat ik geen microfoon/webcam heb op mijn laptop in huis. Ik ga vanaaf bij mama eten en dan zal ik het op hun computer wel even downloaden. Heb jij het al gedaan?

    Ik hoor het wel :)

    (K) Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 19850

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: