Kroegentocht zonder kroegen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Kroegentocht zonder kroegen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Kroegentocht zonder kroegen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

31 Januari 2009 | Australië, Brisbane

Hoooi aapjes:D

Hier weer een kort berichtje van mij:)
Een Nederlandse jongen die ik had leren kennen in Surfersparadise ging dezelfde dag als ik naar Brisbane. Daar ben ik deze hele week eigenlijk mee opgetrokken. Veel gelachen en gerelaxed maar eigenlijk vrij weinig gedaan.

Brisbane is niet zo'n toeristische stad als Sydney. Het is ook niet zo'n mooie stad maar je kunt er wel lekker relaxen.

Ik kwam aan in Brisbane op Australia day (belangrijke dag in Australie) S'avonds was er vuurwerk en er was een band die leuke muziek speelde. Ze grijpen hier elke gelegenheid aan om vuurwerk af te steken. Het duurde behoorlijk lang en was heel mooi :)

Aangezien hier niet zoveel te beleven is heb ik al bijna 2 engelse boeken uit gelezen (jaja 350 pagina's):D:D:D

Gister ben ik met Tim (die Nederlandse jongen) naar het stadsstrand geweest. ER is gewoon in het midden van de stad een strand aangelegd met als de 'zee' gewoon zwembadwater. Ik lag lekker te lezen onder een bijna onbewolkte lucht en nog geen 10 seconden later kwam de hemel uit de lucht regenen. Het weer is echt gek hierzo! Het ene moment schijnt de zon en binnen no time regent het (gelukkig schijnt ook binnen no time de zon weer;))

Gisteravond (Vrijdag) besloten we dat we toch maar eventjes uit moesten gaan hier in Brisbane. Dus Tim en ik vol goede moed begonnen. Een officiele kroegentocht die meer uit tocht bestond dan uit kroegen want we konden echt niets normaals vinden. (SM clubs genoeg haha maar daar wilde we niet heen) Dus we hebben ongeveer 20 km gelopen en 2 kroegen gezien :) maar het was wel ongelovelijk gezellig (ow laat ik de plensbui op me kop niet vergeten te vernoemen;))

Vandaag voor de tweede keer naar de Bioscoop geweest en afscheid genomen van Tim

Morgen vertrek ik voor 14 dagen met een tour.Ik begin in Noosa waar ik een kanotrip ga doen en dan ga ik naar Fraser Island en Whitesundays om te eindigen in Cairns. Ik heb er ongelovelijk veel zin in en zodra ik in Cairns ben zal ik al mijn verhalen op deze site zetten:)

Heel veel liefs

Fem

  • 31 Januari 2009 - 08:43

    Lonneke:

    YEAH!! ik ben de eerste :D :D :D hahahahahaha :)

    net al 40 minuten met je gemsnt en je gaat me zo bellen dus ik heb niet veel te vertellen ;)

    behalve dat je echt snel mijn bank moet uitproberen want hij is RELAAAAAAXT! Jij hebt het ook relaxt zie ik alweer, ga zo door ;)

    Liefs Lonneke

  • 31 Januari 2009 - 08:45

    Lonneke:

    oh en tot over 2 weken dan maar he :( geen bereik op je foon en geen verhalen op internet, ik wacht vol spanning op je avonturen!

    VEEEEEEEEEEEEL plezier!!

  • 31 Januari 2009 - 09:36

    Rene:

    Volgens mij zit Lonneke de hele dag te wachten op leuke berichtjes van je, hahaha Nou, ja ik ben dus nummer 2 dit keer. Je beleeft weer van alles daar in het verre land. Dat van die regen ken ik, maar 1 voordeel het regent warm water daar. Spannend de komende 2 weken, lekker veel zien en beleven. Veel plezier en tot de volgende mail. xxxx Rene

  • 31 Januari 2009 - 09:49

    Jasper:

    Haa!
    Laat ik ook maar weer eens van me laten horen ;) Denk je nog ooit aan me.. Nieuw Zeeland is echt geweldig, ben nou aan het liften! Ga op het Zuidereiland waarschijnlijk een campertje huren met iemand :) MOoi dat jij het ook zo naar je zin hebt! Waarom ga je een tour van 14 dagen doen? Is dat niet een beetje snel? Doe je trouwens de Gagaju Bushcamp tour? Die heb ik namelijk ook gedaan ;) Veel plezier in ieder geval en ik hoor het wel!

    xxx Jasper

  • 31 Januari 2009 - 09:52

    Patries:

    Hallo wijfie, nou moeten ze niet allemaal gek gaan doen, mama is eerst en ben de tweede. Maar ach wat maakt het uit het is voor jou een teken dat we je allemaal missen. Ik dacht dat je het land ging bekijken horen daar ook kroegen bij???? Je eet nog steeds veel mc volgens mij!!! Je ziet er een beetje mager uit, maar met een lekker kleurtje.We zijn van de week met Nicky en Lon en Chantal en Rob naar de vrienden van Amstel live geweest. Hier begon ik toch te merken dat we oud worden je zus kende een flink aantal van de gezongen nummers niet. Het was erg gezellig, volgende dag lekker vrij. Het is nog steeds koud maar het zonnetje staat leuk aan de hemel.Veel plezier en doe voorzichtig. Je weet het dikke XXXXX Patries

  • 04 Februari 2009 - 07:38

    Lon:

    Ik hoop dat je trip leuk is!! :D raar om zo weinig van je te horen joh :(
    mis je

    kus kus

  • 10 Februari 2009 - 16:26

    Zuster:

    hey femmiej,

    ik mis je joh :(
    voel me alweer wat beter. leg het binnekort wel even uit aan je :) als je weer bereik hebt enzo ;)
    mama en ik hebben skype he, nou jij nog en dan kunnen we lekker bellen/cammen!! zou leuk zijn :)

    doe je voorzichtig daar..?

    kus kus van je grote zus la la laaaaaaaaaf joew

  • 13 Februari 2009 - 16:00

    Oom R. Te Z.:

    Waar blijven die berichtjes nou? Ik kijk iedere dag, maar helaas niets!!!!! Je zal het wel reuze naar je zin hebben denk ik, en je mist ons al helemaal niet meer (:(:
    xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 19872

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: