Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 December 2008 | Nederland, Zoetermeer

Goedenmorgen lieve iedereen,
Ik ben ZOOOOOO zenuwachtig joh! Het gaat nu echt gebeuren, over een paar uurtjes vlieg ik weg. Ik zal jullie allemaal heel erg missen en ik wilde jullie nog eventjes fijne kerstdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar
Heeel veel liefs Fem

(almost down under)

• 26 December 2008 - 13:04

Patries:

Hoi Lieverd, als je dit leest ben je aangekomen. Was wel even snotteren op schiphol. Je had al even via Engeland contact met ons gezocht. Daar heb je lekker op eerste kerstdag het lekkere dinner gehad van hamburger met friet. Je gaat wel goed voor je zelf zorgen want ziek worden is het laatste wat je wil. Want dan ben je erg ver van huis. Dikke knuffel van je grootste fan. XXXX Patries

• 26 December 2008 - 16:30

Lonneke:

Hoi Fem!

Het is hier half 6, mama is aan het koken, lekker biefstukkiej ;)
    we hebben vandaag de hele woonkamer geverfd, het is mooi geworden joh! :D en mama is behang eraf aan het halen in onze slaapkamer en morgen gaan we die behangen en verven met behang wat we allemaal van geer hebben gekregen, echt super!! (H)

jij bent aangekomen als je dit leest. helemaal gaar natuurlijk, hihi.
    het zijn alweer heel wat uurtjes geleden dat je op schiphol stond met een boel mensen die van je houden en nu je dit leest ben je gewoon in aussie! woehoe!!

we denken aan je, doe voorzichtig, laat je niet opjutten en zorg goed voor jezelf.

kus van je grote kleine zus

ps; kerst was anders dit jaar maar het had toch ook wel wat!!

• 26 December 2008 - 16:36

Mama:

he lieve schat, je avontuur is nu echt begonnen. Nog eventjes en dan ben je echt in Sydney. Ik hoop dat je snel je gevoel voor tijd weer terughebt en dat je nog een beetje hebt kunnen slapen in het vliegtuig. Wij kijken uit naar jou smsje dat je bent geland in Sydney. Je hebt toch nog een stop gehad in Bangkok. Ben je toch nog eerder in Thailand geweest dan wij. :)
    Femmie pas op je zelf en zorg goed voor je zelf, heb je haar weer :P Veel liefs en dikke knuffel van pap en mam

• 26 December 2008 - 16:36

Papa:

Nog 110 nachtjes... ;)

liefs pap

• 27 December 2008 - 08:57

Adrina:

Hé Femmie,

Ga eens wat schrijven hier :)! Ik ben echt zooo benieuwd naar je erste indrukken!!! Al rare dingen meegemaakt? Het weer is daar vast en zeker veel lekkerder als hier....brrr het wordt hier alleen maar kouder. Hoe was je tussenstop in Engeland? Viel het een beetje mee? Nou ga maar snel hier schrijven!! xxx A3na