Nog 10 nachtjes:D - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Nog 10 nachtjes:D - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Nog 10 nachtjes:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

15 December 2008 | Nederland, Zoetermeer

Heej lieve iedereen,
Afgelopen vrijdag was me laatste werkdag. Super leuk afscheidscadeau gehad van me collega's :D
Nu ben ik nog eventjes vrij voordat ik over 10 nachtjes naar Australie ga:)
Het begint nu zoo dichtbij te komen:D
Ik kon eerst geen hostel vinden omdat het heel erg druk is in december en alles was dus al volgeboekt. Nu heb ik een 3 sterren HOTEL geboekt(A) voor 7 nachten vlak bij Sydney Airport. Ik heb echt een gigantische bank en bed waar je echt met ze 10e op kan en ik zit er in me eentje haha:D super de luxe. Maar daarna ga ik wel het echte backpackers leven tegemoet:)
PS: Ga jullie wel allemaal heel erg erg missen!
Liefs Fem

  • 16 December 2008 - 16:46

    Lonneke:

    nog maar 9 nachtjes :( stuur me ajb wat warmte op vanuit daar zeg!! :'(

    zondag nog even samen wat drinken gelukkig (L)

    (K) Lonneke

  • 16 December 2008 - 18:26

    Rene:

    tuurlijk ga ik je missen, maar ik kijk iedere dag op deze site om te kijken hoe het met je gaat!!!! Doei lieverd.

  • 24 December 2008 - 09:05

    Rene:

    Nog 1 nachtje in je eigen bed, en dan naar Australie! Yes, het grote avontuur gaat beginnen. Ik hoop dat je een hele leuke tijd gaat doorbrengen daar aan de andere kant van de wereld, en dat je heel veel leuke mensen gaat ontmoeten. Maarre, wel een beetje voorzichtig zijn hoor, want ik zie je heel graag weer terug hier in Nederland!!!
    We spreken elkaar nog morgen. xxx voor mijn kanjertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 19875

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: