Dingetjes regelen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Dingetjes regelen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Dingetjes regelen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 November 2008 | Nederland, Zoetermeer

Lieve iedereen,

Gister me reisformulieren op de post gedaan. Me reisschema wordt als volgt: 25 december vertrek vanuit Amsterdam naar Londen en vanuit daar naar Sydney. 25 maart vanuit Melbourne naar Christchurch. Dan op 10 april vanuit Auckland terug naar Sydney. En op 13 april weer terug naar huisje. Voor de rest wordt het 1 groot feest en hopelijk een leerzame ervaring! Ik kijk er naar uit:D
Trouwens, ik heb vorige week me rugzak gekocht en slaapzak enzo :D (weet niet hoe het in godsnaam allemaal in me rugzak moet passenmaar dat zie ik later wel:)

Liefs Fem

• 12 November 2008 - 17:45

Younes:

WHOOHEE FEMMIE!!!

Have fun over there!!!(h)
    Je bent nog lang niet weg maar maakt niet uit!

Grtz Youn

• 23 November 2008 - 18:45

Kimmie ^^:

BOeh femmie!

omfg omfg... je blijft egt veel te lang weg van hier xD :P heheh... Maar maar Super veel plezier!! :D Ik ga wel alles hier lezen xD k wou dat ik mee kon met jou :( wel anyway... eerst nog succes met de rst van je voorbereidingen natuurlijk xD :P Je moet eens een foto plaatsen van 'the big bag' xD heheh :D

xx love kimmie

• 24 November 2008 - 16:11

Lonneke:

jaja, ik heb je site als startpagina hoor, zo zie ik niets meer over het hoofd ;)

jaja, nog 3 weekjes werken, dan heeeeeeeel even uitrusten en KNALLEN!! :D voor je het weet is het zo ver..

la la laf joew (K) je zus