En dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu En dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

En dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 April 2009 | Australië, Sydney

Lieve iedereen,

jaja het zit er bijna op. Vandaag me laatste echte dagje in het geweldige australie. Morgen vlieg ik om 4.25pm terug naar mijn echte thuis. De afgelopen dagen bestonden uit afwisselende emoties. Blijdschap om jullie allemaal weer te zien maar ook verwarring en verdriet omdat ik eigenlijk helemaal niet weg wil. Nooit had ik verwacht dat ik zoveel zou kunnen leren in een reis van bijna 4 maanden... maar geloof me ik heb veel geleerd en ben gegroeid.

Er zijn momenten geweest dat ik dacht dat ik naar huis wilde maar 99% van de tijd hier in Australie en Nieuw Zeeland heb ik genoten en wilde ik hier voor altijd blijven.
Australie was me eerste echte reis maar zeker niet me laatste.. (voor de mensen die het nog niet wisten.. Brazilie staat hoog op me verlanglijstje:P)

Zoveel nieuwe mensen ontmoet en zoveel dingen gedaan. Zoveel gelachen en zelfs een paar keer gehuild. Deze reis was echt het beste wat ik tot nu toe in me leven heb gedaan! En ik kijk er ontzettend naar uit om jullie allemaal weer te zien:D

De laatste 2 weken heb ik ontzettend leuke mensen leren kennen. 2 jongens die ik in Nieuw Zeeland had leren kenen waren in hetzelfde hostel in Sydney als ik en zij hadden super leuke kamergenoten. Een paar van die gasten vertrokken naar Manly beach (een strand van Sydney) en dit had als gevolg dat ik 3 nachten niet in me eigen hostel heb geslapen omdat ik ook in Manly was haha. Super veel gelachen (en uitgelachen vanwege mijn dutchie accent:P) en er weer een paar goede vrienden bijgekregen:D

Gister letterlijk uitgeleden over een bananenmilkshake... (jaja ik zat helemaal onder :P)

Voor de rest niet zoveel gedaan eigenlijk. Gewoon lekker gerelaxt en lol gehad.
Vanaaf komen die gasten uit Manly naar mijn hostel in Sydney en gaan we een verjaardag vieren van 1 van die jongens:D

En morgen... nou daar wil ik nu nog even niet aandenken:)

xxxx fem

Ps: jullie hoeven niet bang te zijn dat ik poepbruin ben want het weer vond het niet echt nodig deze laatste weken om zijn zon te laten schijnen...Daaaag bruine femke... Ik kom gewoon weer terug als een bijna wit spookje:) met een supergrote levenservaring!

  • 13 April 2009 - 06:33

    René:

    Tot woensdag!!! Ben ik lekker toch een keer de eerste.

  • 13 April 2009 - 07:22

    Mama:

    he liefje, wat een leuk laatste verhaal vanuit Ausi. Ik wens je een gezellige laatste avond toe en hoop dat je een beetje kunt slapen van alle emoties. Het zal best moeilijk zijn om afscheid van Australie te nemen maar weet dat hier allemaal lieve mensen zijn die staan te popelen jou weer in de armen te sluiten. En de zon schijnt hier regelmatig. Liefje een goede veilige vlucht toegewenst en ik kijk al uit naar een glimp van jou op schiphol en dat ik je dan toch echt even kan knuffelen. Veel liefs en xjes m

  • 13 April 2009 - 08:26

    Lon:

    Hey fem!

    Jaja, het zit er toch echt bijna op he.. raar idee he?! Ik hoop dat je het niet al te erg vind om terug te komen?? We zitten de uren tot woensdag af te tellen en we zullen er allemaal staan om je te zien op schiphol! Heeeeeeeeeeeele goede reis, doe voorzichtig, vergeet geen rugzakken en probeer wat te maffen in het vliegtuig.

    Hou heel veel van jou. Dikke kus van Lon

  • 14 April 2009 - 07:33

    Patries:

    Hoi lieve Fem,
    Als je dit leest ben je nog onderweg met een tussenstop of ben je al thuis. Fijn dat je weer bent. dikke XXXX van je Tante

  • 14 April 2009 - 09:48

    Wes..:

    Voor jou waarschijnlijk: "nu al! :(" Voor ons: "Eindelijk is ze er weer :D"
    De dag dat je dit leest zal wel een tijd later zijn dan dat ik het schrijf, maar ik ben zo blij dat ik je dalijk weer kan zien..
    Wil zo graag al je verhalen horen al je foto's zien met jouw erbij, zodat ik kan zien en horen hoe leuk je het hebt gehad :).

    Welkom thuis lieve Fem. X, Wes

  • 22 April 2009 - 16:58

    René:

    Ben je nu nog niet thuis??? Kom je lopend?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 19855

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: