I DID IT!!!! 3 2 1 BUNGY:D:D:D - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu I DID IT!!!! 3 2 1 BUNGY:D:D:D - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

I DID IT!!!! 3 2 1 BUNGY:D:D:D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

18 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

WAAAAA ik heb het gewoon gedaan!!!!
Na een spannende nacht, zware zweethandjes en bijna broekplassen ben ik gesprongen. We gingen op weg naar de plek waar we gingen springen. Wat ging dat busje achterlijk hoog zeg!!! In het gebouw werden we gewogen en kreeg je je tuigje aan. Daarna met een soort kabelbaan naar het midden van de rivier. Lachen naar de fotocamera. En bij de eerste 3 2 1 jump was ik gesprongen!!:D
Het was zooohooo gaaf. De eerste seconden dacht ik dat ik doodging daarna dacht OMG ik heb het gedaan en was het genieten!!!
Toen ik boven was wilde ik nog een keer (helaas zijn de centjes op)
Het bewijs heb ik gekocht (DVD) dus als ik terug ben kunnen jullie me allemaal zien springen (en keihard gillen haha)
Jaja Femke heeft officieel 134 meter hoge bungyjump overleefd:D:D:D

(Verhalen over rest van Nieuw Zeeland volgen snel)
xxxx

• 18 Maart 2009 - 08:11

Wybe:

Hoera! Stoere move Fem, wanneer ga je skydiven?

• 18 Maart 2009 - 08:24

ben trots op je!!

dikke kus van je zus

• 18 Maart 2009 - 10:51

René:

Ik wist het!!!! Super hoor, ben jaloers.

• 18 Maart 2009 - 11:21

Mama:

He liefje, ik wist het al maar geweldig. Wat ben je een kanjer en ben enorm benieuwd naar je dvd. Geniet nog maar even na en op naar het volgende avontuur

• 18 Maart 2009 - 13:51

Patries:

Grote meid. XXXX

• 19 Maart 2009 - 17:27

Valentine En Hans:

Geweldig dat je dufte. We genieten van alle verhalen. Wil je nog wel terug naar dit kleine, koude kikkerlandje?

• 19 Maart 2009 - 20:51

Nicky:

Echt super gaaf ben trots op je wist dat je het zou doen whoe

Kus Nicky