Voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

30 Oktober 2008 | Nederland, Zoetermeer

Lieve iedereen,

Ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen. Soms denk ik waar in godsnaam ben ik aan begonnen maar meestal krijg ik echt een grote glimlach op mijn gezicht als ik er aan denk dat ik 25 december naar Australie vlieg. Ik ben nu mijn reis een beetje aan het uitstippelen. Dit weekend ga ik waarschijndelijk met me mam een rugzak kopen. Ik heb ook al een lijstje met alles wat ik nog moet regelen. Het wordt zo spannend!:D nog minder dan 2 maandjes en dan ben ik aan de andere kant van de wereld:D

Groetjes Femke

  • 30 Oktober 2008 - 17:46

    Wybe:

    wieauwwww backpacken down under! Een onderneming om respect voor te hebben en een ervaring om jaloers op te zijn, me dunkt :P

  • 30 Oktober 2008 - 18:28

    Lonneke:

    Ik wilde je eerste berichtje schrijven maar die stomme Wybe is me voor :(

    nou ja, wat maakt het ook uit ;)

    het aftellen kan nu echt beginnen! SPANNEND!! :D

    ik zeg wel altijd dat ik je niet ga missen maar jij weet ook wel beter denk ik :$

    ik hou van jou, hoop dat het nog laaaaaaaaaaaaaang geen 25 dec is :P

    kus kus van je grote zus (K)

  • 09 November 2008 - 22:01

    Joris:

    jij bent gek

  • 11 November 2008 - 14:02

    Adrina:

    Hoi Femke,

    Hopen dat daar ook van die leuke mannen rondlopen (niet rood worden).
    Ga nu weer werken;)

    Liefs Adje

  • 11 November 2008 - 17:42

    Cliff:

    heyyy fempieee

    danm ben zekr jaloers op je.... nog even en dan ben je gewoon weg voor zo lang.... hoop dat je het onwijs naar je zin gaat krijgen daar.... en hoop ook dat je weer veilig en met voldoening thuis aan komt..:D:D we gaan je misse...

    ik zal proberen alles van je te lezen wat je typt hier:D:D

    xxx veel plezierrr:D:Dxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19854

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: