We're living the dream - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Femke Olthof - WaarBenJij.nu We're living the dream - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

We're living the dream

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

16 Juni 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hier weer een berichtje van ons.

De afgelopen dagen weer veel beleefd! We zijn allereerst naar Antelope canyon geweest. Dit was echt verbazingwekkend mooi. We hebben veel foto's gemaakt. Onze gids gaf ook veel fototips. Echt bizar dat de natuur zo krachtig en mooi is.
We hadden in Page voor het eerst een motel dat niet zo best was (motel 6), gelukkig hoefden we er alleen te slapen.

De volgende dag op weg maar Bryce Canyon. Dit was een flinke rit dus ik heb lekker een tukje in de auto gedaan terwijl Bas reed. In Bryce hebben we direct een autotocht gedaan langs alle vieuwpoints. Wat kun je hier ver weg kijken zeg! De bekende rotspunten van Bryce waren super mooi. De volgende ochtend hebben we een trail gelopen. Een deel van de weg was afgesloten wegens rotsbrokken dus toen zijn we via de andere kant gelopen. Bryce was veel groener dan we dachten. Het rook er heerlijk naar naaldbomen. 'S middags hebben we lekker bij het zwembad bij het motel gelegen en' 's avonds gegeten bij het restaurant van het motel met live music. Onze kamer lag op een campground en had een heerlijke relaxte sfeer.

De volgende ochtend zijn we via de scenic byway door Zion gereden. Het park ligt slechts 1.5 uur van Bryce af maar de natuur is alweer heel anders (veel groffer). We blijven ons verbazen. We zijn daarna doorgereden naar Las Vegas.

Wat een belevenis is Las Vegas. De drukte, de lichtjes, de muziek, de casino's en de sfeer; het lijkt net alsof je in een film rondloopt. Onze kamer werd na een upgrade een suite (kamerprijs verkeerd verstaan maargoed hier kan alles ;)) We hebben natuurlijk een gokje gewaagd (Bas had zoals gewoonlijk iets meer geluk dan ik ;) ). Helaas geen miljonair geworden maar ach, wij leven op dit moment de droom dus wat wil je nog meer!

Vandaag hebben we de tour gedaan waar we heel erg naar uitkeken. We zijn eerst met een minivliegtuigje vanaf Las Vegas naar de Grand Canyon gevlogen. Dit was behoorlijk spannend want zo'n vliegtuigje is behoorlijk hobbelig. Daarna zijn we met een helicopter de Grand Canyon doorgevlogen/ingevlogen. Wat een ervaring en wat een uitzicht, echt onbeschrijfelijk. We zijn daarna op een bootje een stuk gaan varen op de Colorado River. Vervolgens weer met de helicopter naar boven en vanaf daar een bustour langs de sightseeing punten van de Grand Canyon. Om de dag af te sluiten weer met het vliegtuigje terug naar Las Vegas. Het was in één woord GEWELDIG! Bedankt pap en mam!!

Morgen gaan we op weg naar Death Valley en daarna naar Disneyland. De tijd gaat ineens erg hard. We zijn al op de helft. Hier denken we maar niet teveel aan. Het enige wat we doen is genieten!

Liefs Femke

• 16 Juni 2017 - 19:21

Marja Olthof:

Lieve Femmie en Bas, het is weer super leuk jullie reisverslag te lezen. Wij worden via de app en telefoon natuurlijk ook goed op de hoogte gehouden van al jullie belevenissen. En genieten volop van jullie verhalen en fantastische foto's. Wat zo leuk is, is dat wij op deze wijze ook een beetje met jullie meereizen en zo bekend worden met de prachtige natuur van West Amerika. Wellicht gaan wij jullie reis ook een keer maken. Heel veel plezier verder en geniet van de tweede helft van jullie reis.
    Veel liefs pap en mam, Ronald en Marja

• 16 Juni 2017 - 22:07

Lonneke :

Wow! Klinkt weer fantastisch! En die helicoptervlucjt vergeet je noooooit meer hoor! Dat is puur genieten! Motel 6 hoort er ook bij, luxe dieren haha. Heeft juist wat. 1 nachtje dan.. haha. Bijna disney! Yeah! Knuffelen met mickey. Doe hem de groetjes van mij en vergeet geen foto te maken! Heb je er al 6000?

Kus en voorzichtig!

• 16 Juni 2017 - 22:47

Willem En Marijke:

Hoi Femke, naast alle appjes en filmjes van Sebastiaan hebben we genoten van je reisverslagen. Beetje lastig typen op de telefoon met beperkte internetverbinding maar we hopen dat onze reactie aankomt. Jullie maken een geweldige reis en wij vinden het fijn om digitaal met jyllie mee te kunnen genieten. Jullie zijn net over de helft dus geniet vanalle mooie ervaringen op de tweede helf van jullie reis. Groetjes, vanuit een zonnig Toscane, Willem en Marijke