Amerika; let the journey begin! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Amerika; let the journey begin! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Amerika; let the journey begin!

Blijf op de hoogte en volg Femke

03 Juni 2017 | Verenigde Staten, Denver

Na een rustige maar lange vliegreis zijn we eindelijk in Amerika. Onze droomreis kan beginnen. Toen we gisteren onze huurauto gingen ophalen zag ik Bas z'n gezicht op spanning staan. Welke auto zouden we krijgen? Bas keek zo blij als een klein kind toen bleek dat we een witte Ford Mustang kregen. Wat een bak! We zullen de komende 4 weken rond de 4000 kilometer rijden dus we zullen aardig wat tijd in de auto doorbrengen. Dak open, petje en zonnebril op; dit is het goede leven!

Vandaag rustig aan gedaan want mijn biologische klok is behoorlijk in de war. We zijn naar State Capitol geweest. Dit is een super indrukwekkend gebouw (senaat en huis van afgevaardigden). De koepel van het gebouw is van 24 karaats goud. Later op de dag naar Lower Downtown Denver gegaan. Auto geparkeerd en hup op weg naar Union Station. We konden het alleen niet vinden. Degenen die mij goed kennen weten dat ik het oriëntatiegevoel van een aardappel heb maar Bas red mij hier meestal wel uit. Uiteindelijk vonden we Union Station maar waar hadden we de auto ook alweer geparkeerd?!? Het weer is nogal wisselvallig in Denver en plotseling was er onweer en regen (stonden we daar in onze korte broeken). Na een hot chocolate zijn we toch maar op zoek gegaan naar onze auto. Na een half uur zoeken begonnen we hem wel een beetje te knijpen. De eerste dag en wij zijn onze Mustang kwijt...

Na heel wat blokken lopen hebben we de auto gelukkig terug gevonden en was het tijd om wat te eten. Nu zijn we terug in de motelkamer en zijn we aan het bijkomen van alle nieuwe indrukken.

Morgen op weg naar de Rocky Mountains. Ik kan niet wachten om de natuur in te gaan en te ontdekken welk moois Amerika te bieden heeft!

Liefs Femke

  • 03 Juni 2017 - 11:07

    Lonneke:

    Whahahahaha oeps. Auto weg! Whahahaha. Mooie eerste dag zo!!

  • 03 Juni 2017 - 17:44

    Tjeerd:

    Haha, dat zal inderdaad wel even spannend geweest zijn! Heb je zelf ook al een keer in die bak gereden? Lijkt me heerlijk daar op die brede, Amerikaanse wegen :) Veel plezier bij de Rocky Mountains, het wordt vast prachtig!

  • 05 Juni 2017 - 00:01

    Willem En Marijke:

    Femke, we hebben genoten van je reisverslag. Veel plezier met het vervolg van jullie reis in de mooie Mustang. groetjes, Willem en Marijke

  • 05 Juni 2017 - 08:00

    Ronald:

    Lieve Femke en Bas, wat een mooi begin van jullie reis (ik bedoel de indrukken!!!!} Wat de auto betreft laat ik me niet over uit !!! Het is trouwens een prachtige auto. Bas geniet er lekker van en Fem ik weet niet of je mag rijden maar als dat zo is moet je zeker ook een keer doen. Wees vooral voorzichtig en ik kijk uit naar jullie volgend verslag. Liefs pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 19843

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: