Nog een paar dagen tot Amerika - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen tot Amerika - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Femke Olthof - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen tot Amerika

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

26 Mei 2017 | Nederland, Zoetermeer

Lieve lezers,

Het is een eeuwigheid geleden (ruim 9 jaar) dat ik op deze blog geschreven heb. Zojuist al de verslagen van mijn Australië reis met kippenvel gelezen. Wat een mooie tijd was dat! Ik heb altijd gezegd dat ik graag meer wil reizen en nu is het eindelijk zo ver. Het is helaas niet zo lang als vorige keer (tegenwoordig heb ik ook verplichtingen zoals werk enzo ;)) maar het zal zeker een droomreis worden!

Ik ga samen met mijn lief (die ik overigens in Australië heb leren kennen) naar de westkust van Amerika. We gaan een maand roadtrippen in onze gehuurde cabriolet en we rijden van motel naar motel. Vele nationale parken, inclusief helicoptervlucht boven de Grand Canyon (dankjewel papa en mama) staan op onze planning maar daarnaast natuurlijk ook Las Vegas, Disneyland, Alcatraz en nog veel meer.

Wij kijken er ontzettend naar uit. Ik hoop zo het ultieme gevoel van vrijheid weer te mogen ervaren! Wij zijn bofkonten dat we dit kunnen doen en we gaan ontzettend genieten.

Laten jullie vooral berichtjes achter (dat is namelijk ontzettend leuk om terug te lezen!)

Liefs Femke

  • 26 Mei 2017 - 22:52

    Lonneke:

    Yihaaaa! Ik ben de eerste! Hoe cool! Gewoon weer een blog. Ik vind het erg leuk voor jullie en ben stik jaloers. Ik ga vd week ook weer ff back in time met het lezen van jouw oude blog!

    Amerika, wie had dat gedacht?! Er staat veel moois te wachten! Xxx

  • 26 Mei 2017 - 23:38

    Tjeerd:

    Hé Femke, wat ontzettend leuk dat je op reis gaat! En ook heel leuk om je avontuur te kunnen volgen in een blog, ik ben erg benieuwd naar je reisverhalen :). Heel goede heenreis alvast!

    Liefs, Tjeerd

  • 28 Mei 2017 - 19:01

    Ronald Meijer:

    Jullie zijn zeker enorme bofkonten dit te kunnen en te mogen doen, goed dat je je dat realiseert, Femke. Maar.........Jullie hebben het ook dubbel en dwars (zelf) verdient! Heel veel plezier en ik ga jullie zeker volgen. (jullie blog dan bedoel ik). Oom Ronald

  • 02 Juni 2017 - 18:49

    Faye:

    Veel plezier en smeer je goed in!! :):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 19830

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Westkust Amerika

25 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: